22-06-2024 Spring-in-‘t-veld

Even met jullie delen

1-jarige ‘Spring-in-‘t-veld’ stond serieus op de euthanasie-aanvragenlijst. Het baasje kwam er niet meer met hem uit, ondanks verschillende gedragstherapieën en heel veel goede adviezen.
Allerlei mensen waren aan het zoeken naar een geschikte plek voor hem, maar soms lijken die helaas niet te vinden.
Ook wij werden benaderd om een oplossing te vinden. Dat viel absoluut niet mee. 2 keer dachten we een match te hebben. Twee keer gooiden wij ook bijna de handdoek in de ring
Inmiddels is hij toch via ons herplaatst en hij doet het fantastisch!!
Iedereen waanzinnig blij, geen verliezers, zelfs onze Spring-in-‘t-veld dus niet.

Top teamwork met andere stichtingen, de geweldige dierenarts en wij.
Zonder oordelen met allemaal één doel, doorpakken en deze lieverd goed herplaatst krijgen.
Hoe geweldig is dit?
Even samen met elkaar in een prachtige wereld, die alleen maar liefde en samenwerking kent.

Dank jullie wel lieve mensen, die deze fantastische hond, die de wereld niet altijd begrijpt, nog een kans hebben gegeven.
Dankjewel lieve Jantien van Dierenartsen-praktijk Oer de Tjonger .
Dank jullie wel voor iedereen die geholpen heeft.
Samen sterk voor de dieren én elkaar.