Update: Banjer is al verhuisd naar zijn forever home. Iedereen nogmaals heel erg bedankt voor het delen. Samen sterk!

*Update* Banjer is gereserveerd en zal begin Juni verhuizen. Iedereen bedankt voor het delen.

Een lieve,mooie senior is op zoek naar een nieuw forever gouden mandje. Helpen jullie weer mee zoeken?
Samen sterk en alles voor Banjer.

Banjer (12jaar) is een ex-kater en woonde tot een jaar geleden als enig huisdier bij zijn baasjes. Daar is nu verandering in gekomen, de komst van de hond was nog net te doen, maar nu er ook nog een kindje bij gekomen is, vindt Banjer er niets meer aan. Er wordt heel veel van Banjer gehouden en daarom gunnen zijn baasjes hem een liefdevol gouden plekje waar hij rustig zijn oude dag mag slijten.

Banjer is op 8 jarige leeftijd uit het asiel geadopteerd. Over zijn verleden is niets bekend. Hij was duidelijk ongelukkig in het asiel en daarom agressief naar andere katten toe. Ondanks dat er gedragsproblemen waren hebben zijn huidige baasjes het aan gedurfd en het is ze gelukt het vertrouwen van Banjer te winnen. Wat bleek was dat Banjer een lieve, aanhankelijke knuffelaar is, die graag bij zijn mensen in de buurt is. Uiteraard heeft hij een eigen willetje, want tja, het blijft een kat nietwaar. En zoals iedereen weet: mensen hebben geen kat, maar een kat heeft mensen. En daar zit het probleem. Zijn mensen zijn niet meer alleen van hem en dat vindt hij moeilijk.

Op dit moment woont Banjer samen met zijn mensen, een baby van 2 maanden en een hond. Dit is veel te druk voor hem en geeft veel stress. Hij kan natuurlijk niet praten dus uit hij zijn ongenoegen door het uittrekken van zijn vacht en soms wat onverwacht reageren. Zo doet hij alles om de aandacht te krijgen. In zijn vraag om aandacht vergeet hij dat mensen wat minder flexibel zijn en dat ze over hem struikelen, bijv. op de trap. Het is duidelijk dat dit geen fijne situatie is met een klein kindje in huis.

Zijn baasjes zien dat hij niet gelukkig is en ze gunnen hem een fijne oude dag. Daarom hebben ze met pijn in hun hart besloten een nieuwe plek voor hem te zoeken.

Hij is een lieve kat die een huisje zonder kleine kinderen verdient, waar ze alle tijd voor hem hebben.

Waar hij als enig huisdier mag leven en omringd door aandacht en liefde stokoud mag worden.

Banjer hoeft niet persé naar buiten,maar af en toe veilig van het zonnetje genieten zou ideaal voor hem zijn.

Banjer is gezond, gecastreerd, ingeënt, ontwormd en ontvlooit. Hij heeft 6 jaar geleden blaasgruis problemen gehad maar daar heeft hij geen last meer van. Zijn gebitje is ooit een keer schoongemaakt en dat is nu pico bello in orde.
Doordat hij door de stress minder eet is hij wat aan de magere kant. Zijn huidige baasjes overwegen om door de trimmer zijn vacht weer netjes te laten maken. De verwachting is dat als de stress ophoudt, ook het gepluk ophoudt en hij weer lekker aan het eten gaat waardoor hij weer de mooie jongen wordt die hij altijd geweest is. Momenteel woont Banjer in Papendracht.

Wie heeft of weet een mooi paleisje voor deze lieverd waar hij weer tot rust kan komen en kan genieten van zijn oude dag?

Als je interesse hebt of meer informatie wilt dan kan je bellen naar 0651925271

Of mailen naar buwalda.michelle@gmail.