B73A2365

In dierentehuis De Achtste Hemel worden dieren opgevangen die hun plekje in onze maatschappij zijn kwijtgeraakt. Momenteel wonen er 55 dieren bij mij die tot aan hun laatste snik een zorgeloos, dierwaardig en vooral gelukkig leven mogen leiden. Ze worden met liefde en alle nodige (medische) zorg omringd door lieve en zorgzame vrijwilligers. Ik ontvang geen inkomsten uit subsidies of andere toelagen en ben geheel afhankelijk van giften. Giften van mensen zoals jij, die graag iets willen betekenen voor alle dieren, die zoveel leed wordt aangedaan.

Een kleine donatie van jou betekent zoveel voor mijn dierentehuis en al haar bewoners.

Door omstandigheden zijn we op zoek naar een nieuwe locatie,waar we extra geld voor nodig hebben. Het valt niet mee om te sparen met de wekelijkse onkosten van de patiëntjes en senioren, dus elke euro is zó welkom.

Naast het dierentehuis hebben wij allerlei nevenactiviteiten, zie gegevens instellingen, in ons beleidsplan.

Donaties:

Je kunt storten op onze ABN Amro rekening:
IBAN: NL19 ABNA 0482 4776 36
BIC: ABNANL2A
Ten name van: Stichting Hanna
Onder vermelding van: Donatie Dierentehuis De Achtste Hemel

KvK nummer Stichting Hanna: 59564474
RSIN nummer Stichting Hanna: 853546988

Je kunt ook gebruik maken van de Donatieknop in onze webshop

Helaas kunnen wij nog niet automatisch incasseren, maar het zou natuurlijk helemaal fantastisch zijn wanneer jij er via jouw bank een automatische overboeking van zou maken. Slechts EUR 1,00 per maand maakt voor de dieren al een enorm verschil.
Uiteraard mag het bedrag ook iets hoger zijn. Elke gift is voor ons even waardevol en draagt er toe bij dat ik me kan blijven inzetten voor de dieren die het zo hard nodig hebben.

Legaten:

Daarnaast kun je zelfs na je heengaan onze dieren blijven ondersteunen door reeds nu in je testament op te laten nemen dat je Stichting Hanna een legaat wenst na te laten. Ik zal er dan voor zorgen dat je nalatenschap in zijn geheel zal worden besteed aan de verzorging van de behoeftige dieren in mijn tehuis.

Virtuele adoptie:

Tevens bestaat er de mogelijkheid om het dier of de dieren van je keuze virtueel te adopteren. Voor meer informatie hierover ga je naar “Virtuele adoptie“.

Namens alle dieren in Dierentehuis De Achtste Hemel en mijn vrijwilligers, dank ik je voor je steun. Ik zou het niet zonder jou kunnen!