Geen producten in de winkelwagen

b b 1a

Bobbie en Bassie

Update 06-03-2020: Lieve blinde Bassie is niet meer…Nu ben je weer bij je broer. Rust zacht lieve vriend en geniet voor altijd van elkaar.

Blinde tweeling Bassie en Bobbie zijn in januari 2015 samen naar de Achtste Hemel gekomen.
Deze twee lieve rammetjes zijn op 18-4-2014 thuis geboren bij de vorige eigenaresse Bonnie.
Door omstandigheden zochten zij een nieuw forever home.
Wij hebben mogen helpen met hun zoektocht, maar dat viel niet mee en uiteindelijk zijn ze lekker bij ons terecht gekomen.

Vanaf de eerste dag hadden ze ons hart veroverd.

Omdat de tweeling erg zwak was bij de geboorte moesten ze ze bijvoeren met de fles.
Al snel bleek dat ze blind waren geboren en kunnen daardoor ook niet bij andere schapen of dieren staan. Kipjes en konijntjes, dat kan prima maar alles wat groter is,is een te groot risico.

Inmiddels zijn ze helemaal thuis in de 8e Hemel en staan zelfs regelmatig bij de ponies in de wei,wat geweldig goed gaat.
Bobbie en Bassie zijn grote vriendjes met hondje Red,die ze elke dag komt kussen,wat ze dankbaar ontvangen.
Ook met Hanna kroelen is een feestje,wat minstens 2 keer per dag moet plaats vinden,anders zijn ze onrustig.

Het zijn verder gezonde schaapjes,maar door hun blindheid hebben ze extra behoefte aan vaste gewoontes.
EN,liefde,net als de andere diertjes.

Up-date, 23 oktober 2015.
Bobbie is door een fout tijdens de castratie tot ons groot verdriet overleden.
Bassie zal spoedig een nieuw vriendinnetje krijgen.

Up-date 12-11-2015.Het nieuwe vriendinnetje van Bassie is gearriveerd!

Haar naam is Bonnie.Ze heeft,zoals ze noemen, een verkeerde uier,waardoor ze niet meer geschikt was voor de fokkerij. Met haar komst in de 8e Hemel is ze gered voor de slacht.  Bassie schrok even van haar,omdat hij Bobbie niet rook,maar al snel was hij erg blij met haar. Én zij met hem. Hoop dat ze nog lange tijd mogen genieten samen.

Helaas is Bonnie ook overleden.

Inmiddels heeft Bassie heel wat meegemaakt. Hij heeft nu het geluk gevonden met zijn nieuwe vriendinnen Jessie en Donja.

Ook zijn er 2 vriendjes bij gekomen. Jan en Jip,groot gebracht met de fles.Zonder onze hulp waren de lieverds er niet meer geweest.

12983835_626841010803315_8945744588418023880_o

Update 12-6 -2017:
Helaas is Donja overleden.