Suuus en bob1 klein

Update 9 juni 2016:
Helaas is Bob overleden, waarschijnlijk aan een infarct. Klaver wordt uiteraard zo snel mogelijk opnieuw aan een vriendje gekoppeld.

Bob heb ik van de slacht kunnen redden.
Hij heeft één pootje stuk, doordat hij te lang in een klein hokje in dezelfde houding heeft moeten zitten.
De eerste pasjes van hem zorgden dan ook voor een traan bij me, wat is dit toch mooi om te kunnen doen.

Deze lieve,grote kerel was gekoppeld aan grote Suuus, die onlangs is overleden. Zij hadden een hele speciale band met elkaar.
Inmiddels heeft ‘t kereltje weer een vriendinnetje aan Klaver.
Nooit zal hij meer zo’n vriendschap krijgen als met Suuus, maar ze zijn happy, daar doen we ‘t voor!

Klaver, de grote, lieve meid zat t niet mee. Ze is gered van de slacht en was al blind aan één oog. Haar oog moest helaas worden verwijderd.
Zeldzaam sterk is ze uit de operatie gekomen en huppelt nu weer vrolijk en blij rond.