Liesje_311218
Liesje 31-12-2018†

Lieve Liesje,

Nog steeds is het niet te bevatten dat je er niet meer bent.
Je kwam bij ons als ex-zonnetje.
Lange tijd waren we op zoek naar een forever home voor je, maar niemand durfde het aan.
Je gecompliceerde gebroken staart was de hoofdreden.
We besloten je op te nemen in de Achtste Hemel, te helpen en te herplaatsen, maar het liep anders.

Lieve vaste vrijwilliger Sake had je opgehaald en jullie waren op slag verliefd op elkaar.
Mij vond je óók leuk, maar Sake was nóg specialer voor je.
En dat was wederzijds! Onderweg in de auto appte hij al dat hij verliefd was.
Niet op je mooie ex-mama, maar op jou Liesje!

En zo ging je uiteindelijk naar Sake verhuizen. Ideaal voor je, geen drukte van de andere dieren en alle aandacht voor jou, precies wat je nodig had.
We bleven als stichting de financiële zorg over je dragen en volgde met vreugde de blije up-dates over je.
Je was zó gelukkig!
Je ontwikkelde jezelf als een zelfverzekerd, levenslustig lief dametje, ver weg van de schim die je ooit was.
Je wilde niets liever dan tussendoor buiten spelen.
Je had zelfs een vriendinnetje ontmoet, waar je alle tuinen mee ging onderzoeken, nooit kwamen jullie bij de weg.
Tot die ene keer…

Het waarom zullen we nooit weten lieve Liesje, een schrale troost is dat je op slag dood was.
Het verdriet en de leegte die je achterlaat is niet te beschrijven meis, de gedachte dat je nog een heel leven voor je had moet bij ons een plaatsje gaan krijgen…

Rust zacht lieve Liesje, we zullen je nooit vergeten.