Update 26-05-2021: Op 16-05-2021 is Labje overleden. Rust zacht lieverd.

Lapje

Elk dier heeft zijn rugzakje bij ons, maar vaak zit er ook een verhaal van een liefhebbende ouder achter.
Dit is ook weer zo’n emotionele story.

Lapje (18jr) woont sinds maart 2019 bij ons..
Zij was de lieveling van plots terminaal geworden Mr. V, maar omaatje woonde nog bij zijn vakantiehuisje.
Hij had nog één wens, herenigd worden met zijn poes en dat ze na zijn overlijden bij ons mocht komen wonen.

Zo gezegd zo gedaan.
Lieve externe vrijwilligster Leonie reed vanuit Purmerend naar Leek (we hadden geen vervoer) om haar vervolgens bij meneer in Groningen af te geven.
Hij was inmiddels erg zwak, maar kreeg de hereniging godzijdank mee.

Amper een dag later overleed hij.
Alsof hij al zijn krachten had gebundeld om de hereniging nog mee te mogen maken.
En nu is ze bij ons..
Vandaag moest ze naar de dierenarts om het één en ander én een senioren check ( wordt vervolgd), maar haar genot is al begonnen.
Op het filmpje de eerste ochtend te zien dat ze wakker werd bij mij.

Tranen van geluk brengt ze me, maar vooral, ik hoop tranen van geluk voor Mr. V, vanaf zijn wolkje.

Rust zacht Mr. V en ik beloof u, ik laat haar genieten zolang het mag.