Geen producten in de winkelwagen

De 8e Hemel is een plek voor dieren die niet welkom meer zijn in de samenleving of door omstandigheden niet meer thuis kunnen leven omdat ze ziek en/of oud zijn (soms ook jonger, maar voornamelijk oudere). Hanna geeft deze dieren nog een mooi laatste leven tot ze overlijden. Er zijn veel katten, een paar honden, paarden en pony’s, konijnen, cavia’s en schapen.

Je bent van grote betekenis voor het welzijn van de dieren in deze opvang.
Je werkt in een team voor een goed doel. Namelijk een rustige laatste rustplaats, waar dieren zich prettig en welkom voelen.

Functieomschrijving

Deze opvang is voor zieke en afgestoten dieren. We zijn afhankelijk van fondsen en giften, en we willen hulp bij deze financiële verantwoordelijkheden.
Ook wil de organisatie meer aan de website werken om zo meer bekendheid te krijgen waardoor er mogelijk meer giften binnen komen t.b.v. de opvang.
Je werkt vanuit thuis, in je eigen tijd, maar bij voorkeur wordt er wel regelmatig gewerkt aan de verschillende social media. Fondsenwerving gebeurt veelal via social media enige kennis daarvan is een pré.

Functie eisen

• Je draagt het doel ‘om dieren een rustige en veilige laatste verblijfplaats te bieden’ een warm hart toe
• Boekhoudkundig onderlegd zijn (ivm fondsenwerving)
• Verstand hebben van het vormen en onderhouden van een website in combinatie met de overige social media kanalen, als Facebook, Instagram en Linkedin

Deze vacature kan ook worden ingevuld door 2 verschillende personen. Momenteel zijn er twee vrijwilligers die werken aan de website.
Je maakt deel uit van een team gemotiveerde hardwerkende mensen in het externe team.
Je ondersteunt een goed doel in een prachtige natuurlijke omgeving.

Reageren?

Vul dan snel onderstaand formulier in en we nemen snel contact met je op!